środa, 30 stycznia 2013

Czaszki x.x

Hejka :D

Ahhh, obudziłam się dziś ok.11 >.< Ale i tak nie jestem wyspana -.-"
Pogoda jest okropna :< Tylko spać ^_^

Ale ja to jestem : nie idę do końca tygodnia do szkoły i jedyne co robię to jem i śpię <2 moje priorytety xd> .
Taki ze mnie 'no life' :D.

~~~
Trupie czaszki znowu w MODZIE !. :D Na szczęście nie już w takim 'kolorowym' 'punkowym' wydaniu. lecz bardziejj ... eleganckim . :D

Łeee : 


Też kiedyś takie nosiłam :33

No nie ważne teraz NA SZCZĘŚCIE w sklepach możemy spotkać takie :







Ja za bardzo nie mam rzeczy tego typu , tylko bluzkę i pierścionek na dwa palce :D :

Bluzkę kupiłam w 'Cubus'e'
Jest to kolor , ja to nazywam, zgniła  zieleń :D


a tu z bliska :



i pierścionek :D
Dziewczyny, bądź chłopaki , którzy kupują BRAVO, to pewnie wiedzą, że nie był to częsty dodatek :D Ja kupiłam w szpitalu , jak byłam >.<



to tyle z serii CZASZEK :>>

~~~~
Dopełniam jeszcze post "manga" , bo zapomniałam dodać 3 rysunki ;33

By Ja :D


Takie se , ale manga is manga :D


I jeszcze tu w fazie produkcji xD :




:///////

~~
Paapapa ;DD ASKKK <=


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz