czwartek, 24 stycznia 2013

Witajcie. :D / British

Hejjj <33.

Właśnie kończą mi się ferie zimowe, ale mam jeszcze tydzień 'wolnego', ponieważ miałam zabieg na brzuchu i tak nie mogę za bardzo chodzić :///
Mam nadzieję, że spodoba wam się ten blog. Będzie on o WSZYSTKIM i o NICZYM xdd.

Nie wiem za bardzo o czym pisać, więc przedstawię wam na razie skromną kolekcję rzeczy z motywem flagi brytyjskiej :3
Każdy kto mnie dobrze zna, wie że mam na tym punkcie wielkiego świra xD.
Zacznijmy od moich cudnychhh, kochanychh koturn *.* :



KOCHAMMMM <33. Kupiłam je nie dawno w Deichmann'e  (nie wiem czy dobrze napisałam :P)

Teraz biżuteriaa 'WOooHOoo'
Jest to dość skromna kolekcja, lecz dopiero się rozkręcam. Mam jednak wrażenie, że o jakiejś rzeczy zapomniałam ;o No nie ważne  :

Jak widzicie jest tylko jeden kolczyk z motywem  'The Rolling Stones', ponieważ zgubiłam >.< Jestem bardzooo nieogranietą osobą. Te kolczyki ( kolczyk ) kupiłam na 'targu' na mieście jest tam wiele pięknych, oryginalnych i tanich  rzeczy. Tak samo jest z bransoletką. Wiedziałam ostatnio w sklepie  New Yorker, lecz o połowę droższe. A pierścionek, który ubóstwiam kupiłam w sklepie Claire's (postaram się zrobić o nim kolejny post). Niektóre rzeczy są tam drogie, lecz często są tam wielkie wyprzedaże. Ja właśnie trafiłam na jedną z nich ;>.
Kolejne rzeczy w stylu 'British' to moje ukochane dwie  bluzki :

Na zdjęciu nie wygląda szczególnie pięknie ;/. Jest ona lekko na pępek, lecz zależy xd. Gdy będę w 'formie' postaram się robić zdjęcia na sobie :D. Kupiłam ją w sklepie New Yorker.
Numer two :
Jak tak teraz patrze to ten czerwony krzyżyk przypomina Krzyż ( chrześcijański ) ;O
Szczerze to nie pamiętam skąd ją mam :D

Kolejna rzecz to torebka ;3 :

Zdjęcie mi trochę nie wyszło, jest ona w realu bardziej podłużna. Również mam ją ze sklepu  New Yorker.

A to dostałam na moje 13 urodzinki od mojej przyjaciółeczki :D.
Jest to ramka którą ona własnoręcznie pomalowała na wzór flagi <3. Zasłaniam zdjęcie, bo ... no bo tak ;*
(Musiałabym się spytać o jej  zdanie, gdyż jest tam nasze wspólne zdjęcie xd)
<33
No to chyba tyle z mojej "wielkiej" kolekcji :D

Mam nadzieję, że podobało się wam.!


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz