piątek, 25 stycznia 2013

Takie tam .

Hej <3

Chciałam wam pokazać kolor szminki czy też błyszczyka, który bardzo mi się spodobał :)

Jest to chyba beżowy, ale pewna nie jestem ^.^


Jeżeli komuś się podoba oto link z jakiej stronki ją znalazłam :D :





Tu druga :





Linczek : http://www.kosmetykionline.pl/product-pol-12747-REVLON-COLORBURST-Pomadka-006-PINK-SUGAR-3-7G-.html


Ale jak ktoś nie lubi szminek ( ja nie przepadam xd ) to jest też błyszczyk :




Oczywiście link :



Tak mniej więcej wygląda to na ustach. Uważam , że bardzo słodko i ogólnie jakoś tak fajnie się "układa" xD :




 ~~~~~~~~~


Co do takich białych odcieni, nie wiem czy  wiedzieliście, ale są BIAŁE tatuaże ;O :



Moim zdanie nawet ładne takie subtelne, ale takie malutkie . Większe wyglądają tak :

 Mi się takie duże raczej nie podobają, ale pewnie zależy od motywu i gustu przede wszystkim ^.~

Nie podobają mi się kolorowe i duże tatuaże. Jakbym miała sobie zrobić ( choć wątpię, bo boję się igieł xd ) to zrobiłabym na nadgarstku . Prześliczne *.* :




*________*
Ten też bardzo ładny :
<33 



A to : 



MASAKRA.! 
Znaczy bardzo ładne wykonanie i wgl, ale obrzydzają mnie pająki ._.
Łeee :D
~~~~


Pappa ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz