piątek, 25 stycznia 2013

Przemyślenia :>

Hejka :D


Ale wkurzają mnie tacy ludzie, którzy myślą, że są fajni upokarzając innych -.-
To jest żałosne. Albo próbują udawać innych, aby się komuś przypodobać .
Trzeba mieć zawsze własne zdanie. Jestem obecnie w gimnazjum. To jest jakaś dżungla ._.
Fajni są ci którzy : mają więcej kasy, mają cięty język na innych lub dodają jakię takie dziwne focie co pięć minut -.-
MASAKRA !!!
Podobno również PLASTIKI są gnębione.. Nie no co wy.!
Są wprost uwielbiane -.-





REALLY , ludzie, REALLY ;O

Może w aż tak nie wyglądają, ale bardzo nie daleko im do tego..

Bardzo nie rozumiem ludzi , którzy przeklinają i myślą , że są fajni . To mnie powala xd.
Jakaś taka 13-latka przeklina i myśli,  że będzie miła przyjaciół ;<

W gimnazjum, jeżeli nie będą cię lubili ''fajni'' ludzie jesteś nikim ..

Znaczy może przesadzam :D Najlepiej być sobą i mieć obok siebie przyjaciół, którzy ci pomogą ZAWSZE <33

Jeszcze dodam, że znam parę osób w moim wieku, które palą i piją --.--
Mają po 14,15 lat.
No ale to już zostawiam bez komentarza, powiem tylko , że życie sobie psują :P

Znacie pewnie też osoby co są takie fajne i wgl są cięci na innych  w necie, a naprawdę to są , że tak powiem ''niezauważani'' :> Jak to mówi stare prawdziwe przysłowie : ''kozak w necie . pi*da w świecie'' :33


~~~~

U mnie biało (Małopolska) :D Wszystko fajnie, ale ferie si kończą D:
Nooł.!!
Znaczy ja nie ide i tak jeszcze przez tydzień do szkoły, ale i tak  głupio ;//

Lubiłam zime, gdy byłam młodsza .
Teraz jak próbowałam zjechać spokojnie jak człowiek na sankach, to nie dość, że tyłek ni się już nie zmieścił to jeszcze matki innych dzieciaków patrzyły na mnie jak na idiotkę i coś szeptały pod nosem . ;c
No cóż , teraz moja zima wygląda tak :
- zimne stópki i rączki .
- wychodząc z domu , aby mi nie było zimno , musze wyglądać jakbym wybierała się na podbuj pieguna północnego -.-
- nie można korzystać ze smartfona w rękawiczkach
- nie chce mi się wstawać, bo zimno
- wszędzie brudny śnieg.
- ogólnie szaro i zimno !

Ale jednak ŚWIĘTA. <333

Nie jednak nie..
Też starciły urok ;<<
Ale jest KEVIN ^_^

 HAHHAHA :D Mój idol opisze wam to najlepiej :D :


Muszę sobie kupić jego książkę :D koniecznie.



<3333

Teraz tylko kakao , kocyk i drugie 36,6 stopni <oklepany tekst>  :33


Tak na zakończenie to oglądnijcie taki filmiik ;_;
Szmuny że nie wiem :''C
( wgl nie w temacie ale ciiiiiiiii <3 )

 


:<<<

~~~~
Paaa ;**


1 komentarz:

  1. Fajny blog, taki coś a'la pamiętnik, lubię takie stronki. ;>
    U mnie na blogu recenzja książki Niekrytego, zapraszam. (ksiazkowo-wg-rafala.blogspot.com).
    A co do pana Nick'a to ogromnie go podziwiam. Bez nóg i rąk, a cieszy się życiem pewnie bardziej niż ja. Pokazał mi go mój katecheta, gdy na lekcji religii puścił nam film "Cyrk Motyli", w którym on gra. Polecam go wszystkim gorąco! Daje dużo do myślenia...
    A jego piosenkę też zam, wczoraj śpiewałem ją pod prysznicem (no co?).
    Pozdrawiam.

    ksiazkowo-wg-rafala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń