wtorek, 29 stycznia 2013

Manga :>

Heeej .

Nie wiem czy się interesujecie, ale mnie od paru lat interesuje styl rysowania MANGA. ;)
Można w nim fantazjować i wymyślać różne, przedziwne postacie .
Charakterystyczną cechą są duże oczy *.* oraz wymyślne stroje. Osobiście wole malować dziewczyny (chyba łatwiejsze xD ), ale chłopaki też ujdą ;D.

A tu kilka moich "dzieł" (większość już stara) inspirowana głową, książkami i netem :P
Sorry za jakość :/



oczy *__*


jakość ;/


Jeżeli ktoś  kiedyś zastanawiał się czym się różni MANGA od ANIME to tym , że manga to rysunki (komix), a anime to są ekranizacje mangi (filmy, bajki) :D

 
Tu macie kilka fotek z neta :









:333


Jeżeli kogoś zainteresowało to polecam książkę "Sztuka Rysowania Manga" (ja osobiście z niej korzystam :D )



 

 
Kupiłam ją tu : KLIKNIJ

POLECAM x3

Jak wam się nudzi (bo mi bardzoo ! ) to macie tu mojego aska :D

<3333

PAppap ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz