czwartek, 24 stycznia 2013

Książka - "Igrzyska Śmierci"

Hello !

Teraz troszkę o książkach - znaczy książce :D - mojej ulubionej ''IGRZYSKA ŚMIERCI'' <33.

Znacie pewnie film ''Igrzyska Śmierci'', lecz moim skromnym zdniem książka jest 1000000 razy lepsza :3 Raczej zawsze kaiążka jest lepsza, ponieważ są w niej opisane emocje bohaterów i opisy miejsc. Czytając tą książkę nie mogłam się od niej oderwać. Myślałam o niej all day all night !!.

Ogólnie oprócz "Igrzysk Śmierci" jest 2 i 3 część !

Oto one :

Na razie przeczytałam jedynie pierwszą część,  ale mam już drugą i zamierzam ją przeczytać. 14 listopada jest światowa premiera filmu "W Pierścieniu Ogania" *.*

Nie będę wam zdradzać fabuły kolejnych części, ale dużo się zmieni ;<

Podczas czytania w niektórych momentach wzruszałam się, w innych śmiałam . Autorką książki jest Suzanne Colilins ( moja imienniczka ^_^) .

Oto parę obrazków z netu :



A oto KOSOGŁOS ( główny 'znak' czy 'symbol' tej książki )





Długa z nim historia, ale tak w skrócie to Katniss (główna bohaterka) otrzymała go od córki burmistrza, aby przypominał jej o domu (Dystrykcie 12 ).

  Kocham tą książkę <33 Jest ona jedną z najlepszych książek jakie przeczytałam ;**



To jest zwiastun . Mam nadzieję, że was zachęci do przeczytania czy oglądnięcia Igrzysk.

A tak w ogóle muszę przeczytać jako lekturę "Małego Księcia" :D. Czytałam już kilaka razy.! Również suuper książka , ale o niej kiedy indziej *.*  

To jest okładka książki :

Do zobaczenia ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz