sobota, 26 stycznia 2013

Wszystko i nicz. xd

Hejka <3

Coraz więcej osób obserwuje tego bloga (2 >.< ) Dziękujęę wam ;*****

~~~~

Nie wiem jak wy, ale ja wczoraj oglądałam "Zieloną Milę" *.*
Cudnyy film. Wiem, że to może lekki obciach, ale nigdy wcześniej nie oglądałam tego filmu ://
No cóżż... zawsze jest ten pierwszy raz :D Nie powiem, wzruszyłam się podczas sceny egzekucji Johna  :''C Ten film bardzo porusza i jest również bardzo prawdziwy. Raczej gustuję w horrorach, ale takie właśnie filmy typu "Zielona Mila" pamięta się na zawszę . <33
Hahhaha, takie tam moje 'głębokie' przemyślenia :D

Tu macie parę fotek z filmu :







:CCCCC

Jest to na podstawie powieści  autorstwa Stephena Kinga :D (uczymy się ^_^)

~~

Kolejny dzień... znowu nudy -.-

Gdybym mogła chociaż iść do przyjaciółki, ale ja nawet z łóżka nie mogę zbytnio wstawać ;< No ale nie będę się tak żalić xdd.


~~

Tak zupełnie z nudów, znalazłam kilka zabawnych  FOBII (xD) .
Ja mam lęk wysokości i lęk przestrzenny .__.

Aestafobia - strach przed latem. ( no sorry, ale nie wierzę :D )

Aibofobia - strach przed wyrazami, które czytane od tyłu brzmią tak samo jak czytane normalnie. xD

Alliumfobia - strach przed czosnkiem. ._.

Anglofobia - strach przed Anglią i kulturą angielską, itp. ( to na pewno nie ja :D )

Arachibutyrofobia - lęk przed masłem orzechowym przyklejonym do podniebienia.( to już jest trochę dziwnee..)

Awiofobia lub Awiatofobia - strach przed lataniem.( o ja też się boję latać :D . Nie jest to zabawna fobia, ale już dodałam to już niech będzie ... wiem "umiem" się wysłowić xd.)

Dipsofobia - strach przed piciem. >.<

No to tyle z dziłu fobii :D. Piszcie jakie wy macie w komciach :D.


~~~~
Nie długo zrobię notkę o kolorze MIĘTOWYM <33.

Jest to 'hit' :D
 Ja również mam parę rzeczy związane z tym kolorem ^_^.

Napisze również o CZACHACH :>>
 i ogólnie o łączeniu kolorów i stylów ^.^
 ~~

Jeszcze na koniec ^^
Mam do was pytanie. Jak widzicie z mojego profilu interesuję się WSZYSTKIM xd.
I co do gir : ostatnio spodobała mi się bardzo dziwna, ale wciągająca gra LIMBO *.*
Jak ktoś wie gdzie ją można kupić lub znaleźć niech piszee, proszę ! ;***
 

 Trochę psychiczna gra .. no akurat dla mnie ^^
~~~~
Do WAKACJI zostało : 

5 MIESIĘCY
1 DZIEŃ
7 GODZIN
32 MINUTY 
49 SEKUND
48
47
...
noo.! :D

Wiem, jestem okropna, ale dodaje 'wakacyjne' focie :D 
JA CHCE JUŻ WAKACJE :<
 





 

~~
Dziś troszkę małoo , ale trochę  źle się czuję ;c
Przepraszam, ale to odrobię ;))

Ppapap ;***







2 komentarze:

  1. Masz nawet fajnego bloga. Ciekawie się go czyta, ale zdecydowanie za długie notki. Lepiej by było, gdybyś zamiast tej jednej długiej notki zrobiła 3 osobne. Tak o wiele łatwiej się czyta :D

    OdpowiedzUsuń