środa, 30 stycznia 2013

Recenzja filmu - "The ring"

Witam ^^

Nie wiem czy wiecie, ale jestem wielką fanką HORRORÓW :D
Po prostu je uwielbiam <33 Nie wiem do końca dlaczego :D Niektórzy mówią, że to jest już trochę psychiczne , ale no cóż nie mogą już oglądać mojej kolekcji noży < ŻART >... są tam jeszcze widły :X. No nie ważne :>> .
Jak mnie nie ogarniacie to lajt. Mało kto mnie ogarnia, tłumacząc sb, że jestem blondynką =.=

No do rzeczy ..

Film pt. "The Ring" po polsku "Krąg" ;>>   Jest to moim skromnym zdaniem już KLASYKA :D

Pewnie kojarzycie Samarę Morgan :D

Oto jej parę sweet foci :



Film składa się z dwóch części :> W obu jest są ci sami bohaterzy (chyba że umarli ;_;)
Ogólnie cała fabuła tego horroru mówi o tym :
jest pewna czarna kaseta, którą jak ktoś obejrzy w ciągu 7 dni umrze ;o
W 7 dniu Samara po nas przychodzi wychodząc z TV >.<


Buuuuuuuu :***


Okejj, koniec, bo jestem sama w domu, chce mi się sikać , a pewnie Samara na mnie czeka w WC ;_;



Ogólnie ten film ubóstwiam i dostaje ode mnie ocenę 10/10 :D

~~
Abyście się już nie bali dodaję pewnego pana, który dostał o Boga niepowtarzalny "talent" do tańca
:DD


Jakie dzikie densy ;D

~~
Pappa :D ASK <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz