czwartek, 24 stycznia 2013

Claire's

Hejjka :D

Jak obiecałam napiszę o sklepie z dodatkami Claire's.!!
Bardzo lubię ten sklep, choć jest tam troszkę drogo ;C Mam stamtąd kilka rzeczy :D
Oto one :






Po prostu : KOCHAM, KOCHAM, KOCHAM. Trochę przesadzam, wybaczcie :#.
Jest to bransoletka  z wąsami. Kupiłam ją na wyprzedaży za 12 zł.
 Kolejna rzecz to:




Miętowe kolczyki w rozmiarze XL. Ten rozmiar bardzo fajnie wygląda na uchu. Dodałabym zdjęcie, lecz nie wychodziło mi za bardzo ;/. Bardzo lubię kolor miętowy , kiedyś zrobię posta o tym kolorze :D. Kosztowały ok. 14 zł.
Dalejjj :




Musiałam zrobić zdjęcie na mojej krzywej dłoni, bo nie wychodziło inaczej.
Jest to pierścionek z główką kotka. Bardzo lubię kotki <33. Sama ma jednego ~ Lunę (wkleję kiedyś zdjęcie). Kupiłam również na wyprzedaży za 12 zł.

Next :



Pewnie kojarzycie ten pierścionek z postu 'British' xd. Kupiłam go za 25 zł, ale nie mogłam się powstrzymać *___*

A teraz gąbka do robienia koka ( za ok.17zł ) :D. Nie umiem do końca robić z niej tych cudnych fryzur, ale się uczę.



Aby jednak ułatwić wam sprawę : oto zdjęcie z internetu !
Krok po kroku :


Nie wiem jak wy ale ja i tak nie ogarniam, więc oto filmik, który bardziej ( przynajmniej dla mnie) 'logicznie' pokazuję jak zrobić tego oto koczka. 

Również krok po kroku :






Udało mi się znaleźć siateczkę z tego sklepu :


Ogólnie raczej cały sklep jest w barwach biło - fioletowych (co mi się bardzo podoba, bo moim najbardziej ulubionym kolorem jest fiolet <3)

I tak na zakończenie : 

Oto link do internetowej strony tego sklepu. Niestety jest ona po angielsku i chyba nie można na niej nic kupić, ale możecie przeglądnąć sobie jakie są w tym sklepie cuda *.*
Ale znowu NIESTETY czasami nie ma niektórych rzeczy w Polsce -.-. Yhh..


Do zobaczenia ^_^.!



4 komentarze:

  1. Ciekawy blog:)
    Przyda mi sie te zdjecie krok po kroku.. bo juz dawno chcialam zrobic taka fryzure;)
    +sliczny pierscionek w ksztalcie serca<3


    ZAPRASZAM DO SKOMENTOWANIA NOWEJ NOTKI:
    my-reflections-and-more.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe <3
    Fajnie tu ;3

    Zapraszam do mnie, będzie miło jeśli zaobserwujesz :3

    best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń