czwartek, 31 stycznia 2013

MIĘTOWYYYYYYYY *.*

Siemka :D

Od razu przejdę do rzeczy :D

MIĘTOWYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY <33
Kocham ten kolor. Jest elegancki i zarazem słodki ^^.
Jest wiele odcieni tego koloru ^_^. Pewnie jak widzicie ubrania w sklepach to co drugie jest miętowe :33.
Miętową możemy też spotkać biżuterię <3. Po prostu WSZYSTKO :D.!

~~
Jakoś tak nie mam specjalnie dużo z tego koloru :<<<<<<<<

Mam spodnie, które na zdjęciu wyglądają troszkę inaczej ;// (jak coś to są długie rurki, tylko je złożyłam xd.)
Mam je ze sklepu "Stradivarius"






Na zdjęciu wydają się białe >:O

Mam również koszulę <33 Chyba z "House"




Również dziwnie wyszła na zdjęciu :|

I bluzkęę z "New Yorker"



Tu już trochę inny odcień mięty, bardziej podchodzi już pod jasną zieleń :D

Nie wim czy pamiętacie, ale te kolczyki były już w jednym poście :D

Mam je z "Clarie's"

<33 

To chyba tyle z moich rzeczy, ale jest ich mnóstwooo *_*

Sami zobaczcie :
 
<to z postu
o bejsbolówkach> xd.





AAA mam jeszcze lakier do paznokci, ale już nie dodam jego zdjęcia . Dodam z netu :D






To takie w styku 'ombre' <33.

~~
To na razie tyle C:
Bajuu <3.
ASK <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz